»Če je človek star, še ne pomeni, da nima obveznosti, da je izključen iz družbe in da potrebuje javni prevoz samo takrat, ko ga drugi ne potrebujejo. Takšno razmišljanje je nezaslišano in skregano s politiko trajnostne mobilnosti.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Širimo to kot enega izmed trendov, tako kot moda je, da se vozimo ekološko, da uporabljamo javna prevozna sredstva.«
»Bolni in starejši potrebujejo pomoč, potrebujejo sočutje, potrebujejo bližino, potrebujejo lajšanje bolečin, ne pa to, da jih usmrtijo.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Če bomo, kot pravi vlada, zdaj 'na polno' začeli s turizmom, potem naš sektor ne bo potreboval pomoči. Vendar vsi vemo, da se to ne bo zgodilo.«
»Najpomembnejši je prehod na javni prevoz. Regionalno so to vlaki, lokalno pa avtobusi. Vmes pa na kolo!«
»V zadnjih letih poteka največja reforma sistema javnih prevozov v zgodovini Slovenije s ciljem, da bi dolgoročno izboljšali storitev za uporabnika.«
»Dokler nisi star in ne potrebuješ pomoči, se ne zavedaš problematike starejših, ko pa se nekaj zgodi, smo lahko v veliki stiski, ker ne moremo dobiti pomoči čez noč. Ne samo, da nam manjka kadrov, oči si zatiskamo pred boleznimi in umiranjem, zato problematika starejših res postaja družbeni problem. Lovimo zadnji vlak, da nekaj spremenimo.«
»Ne strašite starejših delavcev, da bodo odpuščeni zaradi starosti, ne pa zato, ker jih delodajalec ne potrebuje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju