»Če je človek star, še ne pomeni, da nima obveznosti, da je izključen iz družbe in da potrebuje javni prevoz samo takrat, ko ga drugi ne potrebujejo. Takšno razmišljanje je nezaslišano in skregano s politiko trajnostne mobilnosti.«
»Ti potrebujejo le posebno rdečo vozovnico oziroma enotno vozovnico integriranega javnega potniškega prometa.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Širimo to kot enega izmed trendov, tako kot moda je, da se vozimo ekološko, da uporabljamo javna prevozna sredstva.«
»Bolni in starejši potrebujejo pomoč, potrebujejo sočutje, potrebujejo bližino, potrebujejo lajšanje bolečin, ne pa to, da jih usmrtijo.«
»Dolgo več ne, saj se vam ne bo izplačalo. V Ljubljani se bo v desetih letih javni prevoz tako kakovostno izboljšal, da bo postal sprejemljiva alternativa – ne bo prisilna, ampak racionalna odločitev.«
»Če bomo, kot pravi vlada, zdaj 'na polno' začeli s turizmom, potem naš sektor ne bo potreboval pomoči. Vendar vsi vemo, da se to ne bo zgodilo.«
»Najpomembnejši je prehod na javni prevoz. Regionalno so to vlaki, lokalno pa avtobusi. Vmes pa na kolo!«
»V PZS-ju spodbujamo ljudi, da se v gore odpravijo z javnim prevozom, ampak kaj ti to pomaga, če javnega prevoza ni?«
»V zadnjih letih poteka največja reforma sistema javnih prevozov v zgodovini Slovenije s ciljem, da bi dolgoročno izboljšali storitev za uporabnika.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju